10.12.2004

第七日 至愛金曲--天各一方

天各一方
曲:M. & B. FLINT-SHAPER 詞:俞琤/邱小菲/卡龍
編:卡龍/鮑比達 歌:曾路得 獨白:俞琤
獨白:
「今日你同我天各一方,
你有你既生活,
我繼續我既忙碌。
但係假如有一日,
我地真係係路上面偶然咁撞到,
我地會點下頭、問候一下,
然後已經唔知講乜野好。
因為你會發現我已經改變,
正如我可能唔再認識你。
但係咁其實又有乜野關係呢?
我祇係知道,係呢一剎那,
我係想念你…」

誰令我能情深一片
令我輕柔如水清澈
令我心靈回復恬靜
令我拋棄內心牽掛
重拾往年純潔美夢
讓我心靈重得安慰
讓我安躺月下

獨白:
「其實,乜野先至係真實而恆久既呢?
或者我應該就咁保存住呢一份渴望、希冀,
俾我相信世上有一幸福,
垂手可得,又永遠係掌握之內。
有時,激情捉係手裏面,會化為灰燼。
反而藏係心底,可以歷久常新。
貪求思慕只因痴,一切眼淚、思憶都係徒然…」
重唱 ※
讓我安躺月下


最感慨是這兩句[激情捉係手裏面,會化為灰燼。反而藏係心底,可以歷久常新。]。



貪、嗔、痴被佛家喻為[三毒],佛家認為痴令人執著虛妄為真實,真實為虛妄,應捨棄的卻堅持,應堅持的卻又捨棄,心思紊亂顛倒,喪失和平安樂。不過忘情棄愛,已非凡人。

沒有留言: